Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorTrappová, Simona
dc.contributor.refereeČesal, Pavel
dc.date.accepted2013-06-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:45Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:45Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53972
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7747
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na tvorbu balíčků pro Bristol Group. V teoretické části je čtenář seznámen s firmou Bristol Group, s hotely a historií, dále s rozšířeným marketingovým mixem a SWOT analýzou. Praktická část se zpočátku orientuje na SWOT analýzu a rozšířený marketingový mix přímo pro Bristol Group. Dále je zaměřena na balíčky jako na produkt, na jejich návrh, tvorbu, kalkulaci a distribuci, samozřejmě i na konkurenci. Cílem je také zjistit, zda balíčky služeb obstojí na trhu.cs
dc.format62 s. (12 366 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=53972-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrozšířený marketingový mixcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectbalíčkycs
dc.subjecttvorba balíčkůcs
dc.subjectBristol Groupcs
dc.titleTvorba balíčků ve vybraném subjektu cestovního ruchucs
dc.title.alternativeDeveloping of packages in a selected tourism subjecten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on a developing of packages for Bristol Group. In the theoretical part, the reader is introduced with Bristol Group, hotels and history, extended marketing mix and SWOT analysis. The practical part is focused at first on the SWOT analysis and extended marketing mix for Bristol Group. And then I deal with the proposal, creation, calculation and distribution of packages of services in practice. The aim is also to find out whether the service packages stands in the market.en
dc.subject.translatedextended marketing mixen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
dc.subject.translatedpackagesen
dc.subject.translatedcreation packagesen
dc.subject.translatedBristol Groupen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarskaprace_Trappova_finalni verze_2.pdfPlný text práce1,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trappova v.pdfPosudek vedoucího práce773,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trappova o.pdfPosudek oponenta práce592,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trappova ob..PDFPrůběh obhajoby práce82,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7747

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.