Název: | Využití netradičních prvků při výuce atletiky na 1. stupni ZŠ - atletická abeceda, vytrvalostní běh |
Další názvy: | Unusual elements in teaching athletics to 1 School athletic output alphabet, endurance running |
Autoři: | Vataščinová, Markéta |
Vedoucí práce/školitel: | Kolovská, Ilona |
Oponent: | Salcman, Václav |
Datum vydání: | 2013 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/8032 |
Klíčová slova: | mladší školní věk;vytrvalost a vytrvalostní schopnosti;hra;běžecká abeceda a její prvky |
Klíčová slova v dalším jazyce: | younger school age;stamina and endurance abilities;game;jogging alphabet and its elements |
Abstrakt: | V této diplomové práci jsem se zabývala především rozvojem vytrvalostních schopností a průpravnými cvičeními k jednotlivým prvkům běžecké abecedy. Než jsem začala diplomovou práci realizovat, za úkol jsem si stanovila vypracovat praktickou část, která se bude zabývat především vývojovým obdobím mladšího školního věku. Dále jsem nastínila problematiku vytrvalosti a rozvoje vytrvalostních schopností u žáků v mladším školním věku a teoreticky jsem se pokusila objasnit provedení jednotlivých prvků běžecké abecedy. V praktické části bylo mým úkolem navrhnout a realizovat pohybová cvičení a hry rozvíjející vytrvalostní schopnosti a zdokonalující prvky běžecké abecedy právě u dětí mladšího školního věku. |
Abstrakt v dalším jazyce: | In this thesis, I focused mainly on the development of endurance skills and preparatory exercises to individual elements of the running alphabet. Before I started to realize the thesis, the task I set out was to develop the practical part which will primarily deal with developmental periods of younger school age. Next, I outlined the problems of persistence and development of endurance abilities of the pupils in younger school age and in theory I tried to explain the implementation of the running alphabet individual elements. In the practical part my task was to design and implement physical exercises and games for developing the endurance capabilities and features that enhance the running alphabet just for children of primary school age. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP, Vyuziti netradicnich prvku pri vyuce atletiky na 1. stupni ZS - atleticka abeceda, vytrvalostni beh,Marketa Vatascinova, 2013.pdf | Plný text práce | 4,84 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
VATASCINOVA VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 138,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
VATASCINOVA OP.pdf | Posudek oponenta práce | 117,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
VATASCINOVA.pdf | Průběh obhajoby práce | 199,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8032
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.