Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Východská, Helena | |
dc.contributor.author | Flajšhans, Miloš | |
dc.date.accepted | 2013-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:53:59Z | |
dc.date.available | 2012-03-26 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:53:59Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-07-12 | |
dc.identifier | 52702 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9636 | |
dc.description.abstract | Komparační práce srvnávající dvě anglické a dvě české školní učebnice dějepisu pro výuku moderních dějin. Komparace vybraných složek z obsahového a formálního hlediska. V závěru krátký nástin možné budoucnosti učebnic dějepisu v Evropě. Obsahuje krátký nástin systémového pojetí anglického základního vzdělávání. | cs |
dc.format | 65 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52702 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | učebnice dějepisu | cs |
dc.subject | moderní dějiny | cs |
dc.subject | obsah | cs |
dc.subject | formální náležitosti | cs |
dc.subject | Česko | cs |
dc.subject | Anglie | cs |
dc.subject | systém vzdělávání | cs |
dc.title | Srovnání českých a anglických školních učebnic pro vyučování moderních dějin | cs |
dc.title.alternative | Comparation of czech and english school textbooks for modern history | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra historie | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | A comparation of two Czech and two English school textbooks of modern history. A comparation of selected part of the content and formal matters of the textbooks. In the conclusion a short contemplation about the future of textbooks in current Europe. The work also contains a short outline of english grammar aducation. | en |
dc.subject.translated | history textbooks | en |
dc.subject.translated | modern history | en |
dc.subject.translated | content | en |
dc.subject.translated | formal requirements | en |
dc.subject.translated | Czech republic | en |
dc.subject.translated | England | en |
dc.subject.translated | the system of education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KHI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Flajshans.pdf | Plný text práce | 431,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Flajshans V.pdf | Posudek vedoucího práce | 134,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Flajshans O.pdf | Posudek oponenta práce | 74,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Flajshans P.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,61 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9636
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.