Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSoukupová, Pavla
dc.contributor.authorIrchová, Kristýna
dc.date.accepted2013-05-21
dc.date.accessioned2014-02-06T12:57:32Z-
dc.date.available2010-12-01cs
dc.date.available2014-02-06T12:57:32Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-29
dc.identifier43952
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9996
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá kompetencemi učitele především pak didaktickými a diagnostickými. Dále je zaměřena na specifické poruchy učení zejména na dyslexii, dysgrafii a dysortografii. V teoretické části lze nalézt informace o všech kompetencích učitele a také informace o poruchách učení, jejich příčinách, reedukacích atd. Výzkumná část je zaměřena na zmapování výskytu specifických poruch učení u žáků na Gymnáziu Stříbro.cs
dc.format81 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=43952-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkompetence učitelecs
dc.subjectprofesní standardcs
dc.subjectspecifické poruchy učenícs
dc.subjectpříčiny SPUcs
dc.subjectdiagnostika SPUcs
dc.subjectReedukace SPUcs
dc.subjectvýuka cizích jazykůcs
dc.titleRozvoj diagnostické a didaktické kompetence učitele SŠ při řešení poruch učení žáků SŠcs
dc.title.alternativeDevelopment of diagnostic and didactic competence of high school teacher when solving learning disorders of high school students.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the competences of teachers, especially didactic and diagnostic. It is also focused on specific learning disabilities; in particular dyslexia, dysgraphia and dysortographia. The theoretical part provides information about on all teacher´s competences and information about learning disabilities, their causes, reeducation, etc. The research part is aimed at mapping of the specific learning difficulties of pupils at the Grammar School Stříbro.en
dc.subject.translatedteacher competencesen
dc.subject.translatedprofessional standarden
dc.subject.translatedspecific learning disordersen
dc.subject.translatedcauses of learning disabilitiesen
dc.subject.translateddiagnosis of SLDen
dc.subject.translatedSLD Reeducationen
dc.subject.translatedteaching of foreign languagesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace.pdfPlný text práce1,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
irchova VP.pdfPosudek vedoucího práce49,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
irchova OP.pdfPosudek oponenta práce52,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
irchova O.pdfPrůběh obhajoby práce13,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9996

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.