Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorNepodalová, Veronika
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2014-06-10
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:35Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:35Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57686
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12605
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na hodnocení značky ve společnosti BOHEMIA SEKT, společnost s ručením omezeným. Téma bylo zvoleno z důvodu velkého významu značky v dnešní době. Nejprve je pro lepší orientaci uvedena teorie ohledně značky a dále v praktické části, charakteristika konkrétní značky Bohemia Sekt. Tato značka je hodnocena ze dvou hledisek a to vývoj tržeb a online dotazníkového šetření. Vývoj tržeb je zvolen proto, aby bylo jasné, jakou má značka finanční hodnotu. Naopak dotazníkové šetření je prováděno za účelem zjištění názorů respondentů, případných nedostatků a v první řadě zjištění shody positioningu a image značky. Výstupem celé práce je fakt, že positioning značky Bohemia Sekt je až na pár drobností shodný s image značky. Na základě výsledků dotazníkové šetření byly navrženy opatření pro eliminaci zjištěných nedostatků společnosti BOHEMIA SEKT.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57686-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectpositioning značkycs
dc.subjectimage značkycs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.titleBrand management ve vybrané společnostics
dc.title.alternativeBrand management in selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedPresented work focuses on the brand evaluation in the company Bohemia Sekt, a limited liability company. Topic was chosen because of the big importance of brand nowadays. Firstly, for the better orientation, the theory about the brand is introduced and then, in the practical part, the characteristics of a particular brand, Bohemia Sekt, is mentioned. This brand is evaluated from two viewpoints and these are sales development and online questionnaire survey. The sales development is chosen to make clear what the brand equity is. The other way around, the questionnaire survey is carried out to identify the opinions of respondents, possible shortcomings and in the first place to determine the correspondence of brand positioning and brand image. The output of the whole work is the fact that the brand positioning of Bohemia Sekt is, except for a few things, identical with the brand image. On the basis of survey results the suggestions to eliminate identified shortcomings of Bohemia Sekt company were made.en
dc.subject.translatedbranden
dc.subject.translatedbrand positioningen
dc.subject.translatedbrand imageen
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace - Veronika Nepodalova_2014.pdfPlný text práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nepodalova_V.pdfPosudek vedoucího práce569,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nepodalova_O.pdfPosudek oponenta práce683,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nepodalova_P.pdfPrůběh obhajoby práce174,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12605

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.