Název: | Realizace projektu Škola podporující zdraví na českých školách s ohledem na žáky a jejich okolí |
Další názvy: | Implementation of Schools for Health Project in Czech schools with regard to pupils and their surroundings |
Autoři: | Janischová, Klára |
Vedoucí práce/školitel: | Šafránková, Dagmar |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/14843 |
Klíčová slova: | Zdravá škola;program Podporující zdraví;ŠPZ;pilíře |
Klíčová slova v dalším jazyce: | health;program;primary school;pillars;lifestyle |
Abstrakt: | Diplomová práce pojednává o programu Podpora zdraví do škol, který reaguje na nezdravý životní styl žáků našich škol. Tento program se skládá ze tří pilířů a devíti zásad, které umožňují jeho realizaci. Cílem diplomové práce bylo porovnávání rozdílného způsobu realizace jednotlivých pilířů programu Škola podporující zdraví na 1. stupni českých škol. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This diploma thesis deals with the The Programme of Health Promotion in Primary Schools which reacts to unhealthy lifestyle of pupils of our schools. This programme includes three pillars and nine tenets that enable to reach the realization of the programme. The aim of the diploma thesis was a comparison of the different ways of implementing pillars in the three selected primary schools. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Klara Janischova Diplomova prace 2014.pdf | Plný text práce | 2,7 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Janischova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 36,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Janischova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 45,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Janischova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 13,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14843
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.