Název: | Vytvoření výukového programu pro výuku předmětu UZI |
Další názvy: | Creation of learning program for UZI learning |
Autoři: | Strolený, Josef |
Vedoucí práce/školitel: | Matoušek, Václav |
Oponent: | Mouček, Roman |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/17867 |
Klíčová slova: | znalost;znalostní systémy;získávání znalostí;inference;inferenční sítě;bayesovský přístup;bayesovská síť |
Klíčová slova v dalším jazyce: | knowledge;knowledge system;knowledge acquisition;inference;inferential network;bayesian inference;bayesian network |
Abstrakt: | Tato práce se zabývá vytvořením výukových materiálů pro výuku znalostního inženýrství. Práce popisuje způsoby reprezentace znalostí, způsoby usuzování a Bayesovský přístup. Student by měl po přečtení práce znát základní možnosti tvorby znalostních systémů a být seznámen s jejich výhodami a nevýhodami. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This bachelor thesis deals with creation of learning materials for knowledge engineering. The thesis describes ways of knowledge representation and methods of inference and Bayesian inference. Student should know common ways of knowledge system creation and should know about methods advantages and disadvantages after reading this thesis. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bakalarka.pdf | Plný text práce | 1,16 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-A12B0169P-hodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 221,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-A12B0169P-posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 281,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-A12B0169P-obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 103,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/17867
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.