Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler, Petr
dc.contributor.authorMacht, Pavel
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2015-06-10
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:13Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:13Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62952
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18356
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na strategii malé firmy v Třemošné, která nakupuje a prodává textilní zboží. V této práci je obvykle napsána teoretická část, která popisuje danou problematiku a pak je k nim přiřazena praktická část. Nejdříve je zpracována charakteristika firmy, její postavení na trhu a podnikatelské prostředí v České republice. Dále je popsáno marketingové prostředí firmy a je vytvořena SWOT analýza. V poslední části jsou vypsány návrhy, které by měli firmě pomoci v činnosti.cs
dc.format59 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectživnostcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleStrategie vybrané obchodní firmycs
dc.title.alternativeBusiness strategy of the selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the strategy of the small company in Třemošná that buys and sells textile goods. In this thesis is usually written theoretical part that describes particular isme and then is assigned to them the practical part. At first are described characteristic of the firm, its position on the market and business environment in the Czech Republic. Next is described marketing environment and made SWOT analysis. The last are written suggestions that should help to the firm in its business.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedbusinessen
dc.subject.translatedmarketing environmenten
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Macht.pdfPlný text práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Macht_V.pdfPosudek vedoucího práce803,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Macht_O.pdfPosudek oponenta práce955,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Macht_P.pdfPrůběh obhajoby práce218,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18356

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.