Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorMráčková, Veronika
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2015-06-10
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:20Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:20Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18371
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tématikou politického marketingu. Kde před- stavuje základní pojmy týkající se tohoto tématu. Cílem práce je analýza komunikace vybraných politických stran s příznivci a potencionálními voliči prostřednictvím sociálních sítím. V práci autorka nejprve objasňuje zákonitosti politického marketingu. Následně je pozornost věnována průběhu politické kampaně a marketingovému mixu, na kterou navazuje kapitola o politické kampani. Další část práce se již věnuje internetu a sociálním sítí, kde je uveden příklad politické kampaně Baracka Obamy. Praktická část je pak věnována představení parlamentních stran, analýze jejich komunikace přes vybrané sociální sítě a jejímu následnému srovnání.cs
dc.format55 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpolitická stranacs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectpolitická kampaňcs
dc.titlePolitický marketing vybrané stranycs
dc.title.alternativePolitical marketing of chosen partyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the theme of political marketing. Where it describes basic concepts related to this topic. The aim is to analyze communication of selected political parties with their supporters and potential voters through social networks. At first, the author explains rules of political marketing. Subsequently, attention is paid to the course of political campaign and marketing mix. It is followed by a chapter on political campaign. Another part of the thesis has been devoted to the Internet and social networks where as an example Barack Obama's presidential campaign is exemplified. The practical part presents parliamentary parties, and analyzes their communication through selected social network and its subsequent comparison.en
dc.subject.translatedsocial networken
dc.subject.translatedpolitical partyen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedpolitical campaignen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Mrackova_K13B0239P.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Mrackova_V.pdfPosudek vedoucího práce847,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Mrackova_O.pdfPosudek oponenta práce864,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Mrackova_P.pdfPrůběh obhajoby práce208,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18371

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.