Title: Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Other Titles: Corporate visual identity and graphic design influence on public opinion
Authors: Slozberg, Rony
Advisor: Ovesleová, Hana
Referee: Tlučhoř, Jan
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18374
Keywords: firemní identita;subsystémy firemní identity;firemní design;image;public relations
Keywords in different language: corporate identity;subsystems of corporate identity;corporate design;image;public relations
Abstract: Práce pojednává o firemní identitě a vlivu grafického designu firmy na veřejné mínění. Zaměřuje se zejména na působení firem Coca-Cola a Kofola z tohoto hlediska. Také jsou zde popsané oblasti týkající se designu, image a public relations.
Abstract in different language: The presented work deals with concepts of corporate identity and the influence of the companies graphic design on public opinion. The main focus of the work is directed on the effect of the Coca-Cola Company and Kofola Company. Another parts which involve design, image and public relations are described here as well.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP - Rony- final.pdfPlný text práce2,23 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-Slozberg_v.pdfPosudek vedoucího práce247,66 kBAdobe PDFView/Open
oponent-slozberg_o.pdfPosudek oponenta práce1,25 MBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Slozberg_P.pdfPrůběh obhajoby práce330,06 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/18374

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.