Název: Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Další názvy: Corporate visual identity and graphic design influence on public opinion
Autoři: Slozberg, Rony
Vedoucí práce/školitel: Ovesleová, Hana
Oponent: Tlučhoř, Jan
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18380
Klíčová slova: firemní identita;vizuální identita;logo;barvy;design balení;televizní reklama;image;public relations
Klíčová slova v dalším jazyce: corporate identity;visual identity;logo;colors;package design;advertisment;omage;public relations
Abstrakt: Na začátku práce jsou definovány základní pojmy jako firemní a vizuální identita. Práce se se zabývá převážně vlzuální identitou firmy Kofola a vlivu jejich vizuálních změn na vřejnost.
Abstrakt v dalším jazyce: The first part of the work is dedicated to the definitions of the main concepts, wich are corporate identity and visual identity. The work deals mainly with the visual identity of the Kofola company and the influence of visual changes on public opinion.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Rony.pdfPlný text práce3,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Slozberg_v.pdfPosudek vedoucího práce243,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-slozberg o.pdfPosudek oponenta práce873,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Slozberg_P.pdfPrůběh obhajoby práce241,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18380

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.