Title: Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Other Titles: Corporate visual identity and graphic design influence on public opinion
Authors: Slozberg, Rony
Advisor: Ovesleová, Hana
Referee: Tlučhoř, Jan
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18380
Keywords: firemní identita;vizuální identita;logo;barvy;design balení;televizní reklama;image;public relations
Keywords in different language: corporate identity;visual identity;logo;colors;package design;advertisment;omage;public relations
Abstract: Na začátku práce jsou definovány základní pojmy jako firemní a vizuální identita. Práce se se zabývá převážně vlzuální identitou firmy Kofola a vlivu jejich vizuálních změn na vřejnost.
Abstract in different language: The first part of the work is dedicated to the definitions of the main concepts, wich are corporate identity and visual identity. The work deals mainly with the visual identity of the Kofola company and the influence of visual changes on public opinion.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP - Rony.pdfPlný text práce3,61 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-Slozberg_v.pdfPosudek vedoucího práce243,53 kBAdobe PDFView/Open
oponent-slozberg o.pdfPosudek oponenta práce873,32 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Slozberg_P.pdfPrůběh obhajoby práce241,34 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/18380

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.