Název: Rozvoj předčtenářské gramotnosti u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Další názvy: Development of pre-reading literacy in children from social disadvantaged enviroment
Autoři: Tymlová, Sandra
Vedoucí práce/školitel: Sovová, Pavla
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18399
Klíčová slova: předčtenářská gramotnost;sociální znevýhodnění;diagnostika;kazuistika
Klíčová slova v dalším jazyce: pre-reading literacy;social disadvantage;diagnostics;kasuistry
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá rozvojem předčtenářských dovedností u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Teoretická část se věnuje předčtenářské gramotnosti a sociálnímu znevýhodnění. Praktická část představuje diagnostiku dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí, jejich kazuistiky a především návrhy pro rozvoj předčtenářských dovedností u těchto dětí.
Abstrakt v dalším jazyce: Bachelor thesis deals with the development of pre-reading skills of children from socially disadvantaged backgrounds. The theoretical part deals with pre-reading literacy and social disadvantage. The practical part presents the diagnosis of children from socially disadvantaged backgrounds, their casuistry and most importantly propose the development of pre-reading skills among these children.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Sandra Tymlova.pdfPlný text práce3,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Tymlova VP.pdfPosudek vedoucího práce42,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Tymlova OP.pdfPosudek oponenta práce47,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Tymlova O.pdfPrůběh obhajoby práce12,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18399

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.