Název: | Rozvoj předčtenářské gramotnosti u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí |
Další názvy: | Development of pre-reading literacy in children from social disadvantaged enviroment |
Autoři: | Tymlová, Sandra |
Vedoucí práce/školitel: | Sovová, Pavla |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/18399 |
Klíčová slova: | předčtenářská gramotnost;sociální znevýhodnění;diagnostika;kazuistika |
Klíčová slova v dalším jazyce: | pre-reading literacy;social disadvantage;diagnostics;kasuistry |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá rozvojem předčtenářských dovedností u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Teoretická část se věnuje předčtenářské gramotnosti a sociálnímu znevýhodnění. Praktická část představuje diagnostiku dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí, jejich kazuistiky a především návrhy pro rozvoj předčtenářských dovedností u těchto dětí. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Bachelor thesis deals with the development of pre-reading skills of children from socially disadvantaged backgrounds. The theoretical part deals with pre-reading literacy and social disadvantage. The practical part presents the diagnosis of children from socially disadvantaged backgrounds, their casuistry and most importantly propose the development of pre-reading skills among these children. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP - Sandra Tymlova.pdf | Plný text práce | 3,31 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Tymlova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 42,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Tymlova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 47,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Tymlova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/18399
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.