Title: Diagnostika rozumových schopností předškoláka na vybrané MŠ v Plzeňském kraji
Other Titles: Diagnostic of the intelektual ability of a preschool child in the selected childrengarden in the region of Pilzen
Authors: Fialová, Naděžda
Advisor: Soukupová, Pavla
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18407
Keywords: diagnostika;diagnostická metoda;kazuistika;předškolní věk;předškolák
Keywords in different language: diagnostics;diagnostic method;casuistry;preschool age;preschooler
Abstract: Bakalářská práce se zabývá diagnostikou rozumových schopností předškoláka na vybrané mateřské škole v Plzeňském kraji. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a analytickou. Teoretická část se věnuje definici základních pojmů. Analytická část práce se zabývá charakteristikou metody "Strom myšlení a učení" B. Sindelarové a popisem její aplikace v praxi. Výsledky aplikace zvolené metody jsou shrnuty v závěru práce.
Abstract in different language: This bachelor thesis deals with diagnosis of cognitive abilities of a preschooler on a selected nursery school in Pilsen region. The work is divided into two parts - theoretical and analytical. The theoretical part deals with the definitions of basic concepts. The analytical part deals with characteristics of the method of" The tree of thinking and learning" by B. Sindelarova and it describes its application in practice. The results of the application of the selected method are summarized in the conclusion.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_FIALOVA_-__Diagnostika_rozumovych_schopnosti_2015_TISK.pdfPlný text práce2,53 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-Fialova VP.pdfPosudek vedoucího práce42,55 kBAdobe PDFView/Open
oponent-Fialova OP.pdfPosudek oponenta práce40,86 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Fialova O.pdfPrůběh obhajoby práce13,45 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/18407

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.