Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSoukupová, Pavla
dc.contributor.authorKopsová, Hana
dc.date.accepted2015-08-26
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:54Z-
dc.date.available2015-05-18cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:54Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier65225
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18418
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá diagnostikou předškolních dětí v domácím vzdělávání. V práci porovnávám výsledky řečových a motorických dovedností čtyřletých dět, které jsou vzdělávané doma a v mateřské škole. V první části jsou vymezené pojmy domácí vzdělávání, Montessori a Waldorfská pedagogika, školní zralost a připravenost, pedagogická diagnostika a její metody. V druhé části se zabývám výzkumem konkrétních dovedností, znalostí předškolních dětí a motivací rodičů.cs
dc.format53 s. (84 525 znaků), 73 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=65225-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdomácí vzdělávánícs
dc.subjectinstitucionální vzdělávánícs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectpedagogická diagnostikacs
dc.subjectvýzkumné metodycs
dc.subjectmontessorics
dc.subjectwaldorfcs
dc.titleDiagnostika školní připravenosti u dětí s domácím předškolním vzděláváním a dětí s institucionálním vzděláváním v Plzeňském regionucs
dc.title.alternativeDiagnostic of school readiness in children with home preschool education and children with institutional education in region of Pilsenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with preschool children in home schooling. I compare the results of speech and motor skills of four years old children who are educated at home and in kindergarten in my work. In the first part are defined ideas of home schooling, Montessori and Waldorf pedagogy, school maturity and readiness, pedagogical diagnostics with methods. In the second part I deal with the research of specific skills, knowledge of preschool children and motivation of parents.en
dc.subject.translatedhome schoolingen
dc.subject.translatedinstitutional educationen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedpedagogical diagnosticsen
dc.subject.translatedresearch methodsen
dc.subject.translatedmontessorien
dc.subject.translatedwaldorfen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska_prace_2015-1.pdfPlný text práce1,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kopsova VP0001.pdfPosudek vedoucího práce808,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kopsova OP0001.pdfPosudek oponenta práce930,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kopsova0001.pdfPrůběh obhajoby práce213,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18418

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.