Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSovová, Pavla
dc.contributor.authorStorzerová, Eliška
dc.date.accepted2015-05-19
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:59Z-
dc.date.available2013-12-06cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:59Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier60353
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18421
dc.description.abstractTématem práce je Specifičnost pedagogického procesu ve výuce na ZUŠ (se zaměřením na učitele zpěvu). V teoretické části se zabývám historií hudební výchovy, výchovou uměním, strukturou vzdělávání na ZUŠ, specifiky pěvecké výuky, přípravou budoucích učitelů zpěvu a podpůrnými materiály pro učitele zpěvu na ZUŠ. V praktické části se věnuji samotnému výzkumu. Zvolila jsem si kvalitativní výzkum. Hlavní metodou byl rozhovor, který jsem následně analyzovala. Popisuji zde výsledky výzkumu a přidala jsem vlastní doporučení. Výsledkem je mimo jiné pilotní ověření dotazníkového šetření.cs
dc.format49 s., VII s. (96 690 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=60353-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzpěvcs
dc.subjectindividuální výukacs
dc.subjectzákladní umělecká školacs
dc.subjectvýchova uměnímcs
dc.subjectpěvecká výukacs
dc.titleSpecifičnost pedagogického procesu ve výuce na ZUŠ (se zaměřením na učitele zpěvu)cs
dc.title.alternativeThe Particularity of Edcational Process in Primary Art School teaching (with focus on singing teachers)en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this Thesis is The Particularity of Edcational Process in Primary Art School teaching (with focus on singing teachers). The theoretical part deals with topics including the history of music education, education using art, education structure of Primary Art Schools, particularities of singing lessons, training of future singing teachers and source materials for Primary Art School singing teachers. The practical application part concerns the qualitative research. The applied method was an interview subsequently analysed by the author of this Thesis. Based on this procedure, this part describes the results of the research accompanied by author's own recommendations. Potentially serving for further research, one of the main outputs of this part is the questionnaire outline.en
dc.subject.translatedsingingen
dc.subject.translatedindividual teachingen
dc.subject.translatedelementary art schoolen
dc.subject.translatededucation through arten
dc.subject.translatedsinging lessonsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DPstorzerova2015.pdfPlný text práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Storzerova VP.pdfPosudek vedoucího práce43,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Storzerova OP.pdfPosudek oponenta práce45,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Storzerova O.pdfPrůběh obhajoby práce10,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18421

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.