Název: | Specifičnost pedagogického procesu ve výuce na ZUŠ (se zaměřením na učitele zpěvu) |
Další názvy: | The Particularity of Edcational Process in Primary Art School teaching (with focus on singing teachers) |
Autoři: | Storzerová, Eliška |
Vedoucí práce/školitel: | Sovová, Pavla |
Datum vydání: | 2015 |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/18421 |
Klíčová slova: | zpěv;individuální výuka;základní umělecká škola;výchova uměním;pěvecká výuka |
Klíčová slova v dalším jazyce: | singing;individual teaching;elementary art school;education through art;singing lessons |
Abstrakt: | Tématem práce je Specifičnost pedagogického procesu ve výuce na ZUŠ (se zaměřením na učitele zpěvu). V teoretické části se zabývám historií hudební výchovy, výchovou uměním, strukturou vzdělávání na ZUŠ, specifiky pěvecké výuky, přípravou budoucích učitelů zpěvu a podpůrnými materiály pro učitele zpěvu na ZUŠ. V praktické části se věnuji samotnému výzkumu. Zvolila jsem si kvalitativní výzkum. Hlavní metodou byl rozhovor, který jsem následně analyzovala. Popisuji zde výsledky výzkumu a přidala jsem vlastní doporučení. Výsledkem je mimo jiné pilotní ověření dotazníkového šetření. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The topic of this Thesis is The Particularity of Edcational Process in Primary Art School teaching (with focus on singing teachers). The theoretical part deals with topics including the history of music education, education using art, education structure of Primary Art Schools, particularities of singing lessons, training of future singing teachers and source materials for Primary Art School singing teachers. The practical application part concerns the qualitative research. The applied method was an interview subsequently analysed by the author of this Thesis. Based on this procedure, this part describes the results of the research accompanied by author's own recommendations. Potentially serving for further research, one of the main outputs of this part is the questionnaire outline. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DPstorzerova2015.pdf | Plný text práce | 1,92 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Storzerova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 43,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Storzerova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 45,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Storzerova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 10,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/18421
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.