Název: Fremdsprachenlernen in der EU am Beispiel von grenzüberschreitenden Schulprojekten
Další názvy: Language learning in the EU based on the example of transnational school projects
Autoři: Kurzová, Ivana
Vedoucí práce/školitel: Wittmann, Julia
Oponent: Tonsern, Clemens
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19850
Klíčová slova: učení jazyků;nadnárodní školní projekty;jazyková rozmanitost
Klíčová slova v dalším jazyce: language learning;transnational school projects;language diversity
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je osvojování cizích jazyků v Evropské unii na příkladu projektů, které podporují přeshraniční spolupráci. Jedním z cílů práce bylo ukázat, jak je výuka cizích jazyků podporována Evropskou unií od roku 2000. V praktické části diplomové práce byly představeny a analyzovány vybrané přeshraniční projekty. Na základě toho bylo zjištěno, v čem se shodují a liší cíle Evropské unie o oblasti výuky cizích jazyků a cíle projektů založených na přeshraniční spolupráci.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis focuses on language learning in the EU based on the example of transnational school projects. The aim of the present paper is to demonstrate how the language learning in the EU is supported since 2000. The selected transnational school projects were introduced and analysed in the practical part of the theses. The similarities and differences between aims of the EU and aim of the transnational school projects were determined.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Ivana_Kurzova.pdfPlný text práce1,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kurzova_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kurzova_op.pdfPosudek oponenta práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kurzova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce281,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19850

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.