Název: Problematika výuky informatiky pro seniory
Další názvy: Problematics of teaching informatics to seniors
Autoři: Chejlava, Viktor
Vedoucí práce/školitel: Štich, Lukáš
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20025
Klíčová slova: vzdělávání seniorů;univerzita třetího věku;informační technologie;stárnutí;andragogika;gerontopedagogika;celoživotní vzdělávání;motivace
Klíčová slova v dalším jazyce: education of seniors;university of the third age;information technology;aging;andragogy;gerontopedagogy;lifelong learning;motivation
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na vzdělávání seniorů v oblasti informačních technologiích. V teoretické části práce jsou popsány vybrané základní pojmy, je zde řešen vztah seniorů k informačním technologiím. Obsahem práce jsou taktéž instituce, které se zabývají vzděláváním seniorů. Praktická část práce je zaměřena na dotazníkové šetření, které zjišťuje vztah seniorů k výpočetní technice a jejich aktuální dovednosti.
Abstrakt v dalším jazyce: The Bachelor thesis is aimed on informatics education for seniors. The teorethical part describes selected basic terms, it also solves relationship of seniors to information technologies, and it also discusses institutions dealing with education of seniors. The target of the practical part is to determine the relationship of seniors to informatics and their existing knowledge by means of survey.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Problematika vyuky informatiky pro seniory.pdfPlný text práce2,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-CHEJLAVA HODNOCENI.pdfPosudek vedoucího práce584,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Chejlava_BP_posudek_oponenta_Filipi_BP2015.pdfPosudek oponenta práce238,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Chejlava protokol159.pdfPrůběh obhajoby práce351,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20025

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.