Title: Vizuální styl vybrané firmy
Other Titles: Visual style of chosen firm
Authors: Ponomarenko, Elena
Advisor: Fišerová, Kristýna
Ziegler, Zdeněk
Referee: Hrach, Pavel
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20888
Keywords: visual;firemní styl;design;grafický design;design ateliér;product;grafika;interiér;logo;hexagon;CMYK;RGB;písmo;Adobe creative suite;látka;objekt
Keywords in different language: corporate identity;graphical design;image;logotype;graphic;interior;product;hexagon;CMYK;RGB;writing;Adobe creative suite;polygraphy;print;fabric;object
Abstract: Cílem mé práce je vytvořit vizualní firemní styl design ateliéru, který by mohl splňovat všechny požadavky mladé rozvíjející se společnosti. V průběhu diplomové práce jsem vytvořila vizualní firemní styl pro hypotetickou firmu "MEM". Je to kreativní, mladý ateliér, nabízející komplexní služby v oblasti designu. Aktivity se skládají ze tří činností: Grafický design, Interiérový designa Produkt design. Mezi úkoly také patří popis hlavních aspektů vytváření specifických řešení pro vizuální sjednocení tří odvětví činnosti firmy pomocí jediné stylystiky. Při tomto vizualním stylu pro každou činnost bude mít vlastní barevné řešení a grafiku, ale zůstanou rozpoznatelné jako součást corporate identity. Tvůrčí filozofie této firmy spočívá ve volném pohybu vytvořených grafických prvků mezi plochou a prostorem. Důležitou součástí filozofii firemní identity je propojení vizualních aspektů na ploše i v prostoru.
Abstract in different language: The main aim of my work was to create a visual corporate identity style for the design studio That could work for young fast developing company. During the working on my master project I created visual corporate identity for a company "MEM". It is creative, young studio, offering complete design services. This company consist of three departments: Graphic design, interior design, product design. The task also includes a creation of the specific solutions for the visual unification of the three company branches. In this visual style for each branch will be its own colour scheme and graphic, but each branch would be recognizable as part of the main corporate identity. Creative philosophy of this company is to combine space and graphic by creating visual elements and bring them to space.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KDE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponomarenko Elena_DP.pdfPlný text práce2,3 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-Ponomarenko_ved.pdfPosudek vedoucího práce169,35 kBAdobe PDFView/Open
oponent-Ponomarenko_op.pdfPosudek oponenta práce158,69 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Ponomarenko.pdfPrůběh obhajoby práce132,24 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/20888

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.