Title: Interaktivní kurz Adobe Photoshop pro učitele Vv
Other Titles: Interactive course of Adobe Photoshop for Art Education teachers
Authors: Jačková, Dana
Advisor: Zikmundová, Vladimíra
Referee: Mašek, Jan
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/2413
Keywords: výukový kurz;Adobe Photoshop;výtvarná výchova;komplexní postupy;grafický editor;výzkum učitelů
Keywords in different language: tutorial;Adobe Photoshop;art;complex procedures;graphic editor;research teachers
Abstract: Diplomová práce se zabývá vytvořením výukového kurzu k programu Adobe Photoshop, který je zaměřen především pro učitele výtvarné výchovy a studenty učitelství výtvarné výchovy. Výukový kurz obsahuje soubor komplexních úloh, využitelných jako metodický materiál. Součástí práce je také zhodnocení dostupné výukové metodiky a pomocí průzkumu zjištění vztahu učitelů ke grafickým editorům. Zároveň také je zkoumána validita vytvořeného kurzu na vzorku cílové skupiny studentů.
Abstract in different language: The diploma work deals with creation of educational course to the program Adobe Photoshop which is used especially by teachers of art and by students of teaching profession of art. The educational course contains the group of complex problems used as methodical material. The part of diploma work is evaluation of available educational methodology and research of teacher?s relation to the graphic editors. The validity of created course is investigated on the part of target student?s group.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KVK)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diplomova prace.pdfPlný text práce3,38 MBAdobe PDFView/Open
Jackova Dana - posudek ved.pdfPosudek vedoucího práce1,71 MBAdobe PDFView/Open
Jackova Dana - posudek opon.pdfPosudek oponenta práce1,32 MBAdobe PDFView/Open
Jackova Dana - prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce520,56 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/2413

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.