Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPluháčková Markéta, Mgr.
dc.contributor.authorBradnová, Anna
dc.date.accepted2017-6-12
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:44Z-
dc.date.available2016-6-27
dc.date.available2018-01-15T15:05:44Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-28
dc.identifier70704
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27887
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vytvořením didaktické transformace vybraného celku vesmír pro vyučování geografie na základní škole a jejím následným ověřením v praxi. V práci je použita metoda experimentu, která porovnává dva rozdílné přístupy k výuce. Prvním přístupem je výuka, která klade důraz na použití názorně-demonstračních metod. V rámci této výuky byly demonstrovány pokusy a modely, která jsem navrhla tak, aby žáci názorně a srozumitelně pochopili základní principy problematiky otáčení Země kolem své osy. Druhý přístup vyzdvihuje metody slovní. Oba přístupy byly ověřeny v praxi a následně porovnány na základě mnou vytvořených testů. Úspěšnost testů byla zaznamenána do tabulek a vizuálně zpracována do grafů.cs
dc.format56 s., 14 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdidaktická transformacecs
dc.subjectvesmírcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectexperimentcs
dc.titleDidaktická transformace vybraného učiva tematického celku vesmír pro vyučování geografie na ZŠcs
dc.title.alternativeDidactic transformation of the "universe" topic for the elementary school geography educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor work occupies with a didactic transformation of the "universe" topic for the elementary school geography education. Didactic transformation has to be verified in practice. In this work was used a method of experiment, which compare two different types of education. First type of the education uses graphically and demonstrative methods. In this type of education were demonstrated experiments and models, which I devised. Pupils should understand the problematic of the Earth's rotation. The second type of the education uses word methods. Both of them were verified in practice and evaluated on the basis of tests which I made. I wrote the success rate of these tests in charts and made into graphsen
dc.subject.translateddidactic transformationen
dc.subject.translateduniverseen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedexperimenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Anna_Bradnova_2017.pdfPlný text práce7,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bradnova P.pdfPrůběh obhajoby práce283,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bradnova O.pdfPosudek oponenta práce698,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bradnova V.pdfPosudek vedoucího práce731,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27887

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.