Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorPolešáková, Radana
dc.contributor.refereeHálková Katarína, Ing.
dc.date.accepted2017-6-6
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:59Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2018-01-15T15:11:59Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier67567
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29039
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního postavení firmy Bögl a Krýsl, k.s. a přináší návrhy, jak zvýšit její postavení na stavebním trhu a zvýšení povědomí o firmě. Práce je rozdělena do dvou částí. První část poskytuje teoretické informace o konkurenci, konkurenceschopnosti a nástrojích, které jsou využívány pro analýzu konkurence. Praktická část analyzuje konkurenční postavení firmy Bögl a Krýsl, k.s. a je zakončena návrhy ke zvýšení postavení na trhu.cs
dc.format53 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67567-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkonkurenční postavenícs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectvhodná opatřenícs
dc.titleAnalýza konkurence a konkurenční postavení konkrétní firmycs
dc.title.alternativeCompetition analysis and competitive position of the selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the analysis of the competitive position of the company Bögl a Krýsl, k.s. and provides suggestions on how to increase position on construction market and how to increase position of the company. The work is divides into two parts. The first one provides theoretical information about competition, competitiveness and tools that are used for competition analysis. The practical part analyzes competitive position of the company Bögl a Krýsl, k.s. and it is finished with suggestions for improving the market position.en
dc.subject.translatedcompetitive positionen
dc.subject.translatedcompetitivenessen
dc.subject.translatedcompetitive analysisen
dc.subject.translatedappropriate measuresen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Polesakova_Radana.pdfPlný text práce1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polesakova_v.pdfPosudek vedoucího práce747,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polesakova_o.pdfPosudek oponenta práce589,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polesakova_p.pdfPrůběh obhajoby práce208,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29039

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.