Název: Využití SWOT analýzy v sebereflexi začínajícího učitele MŠ
Další názvy: Using SWOT Analysis in the Self-Reflection of a Novice Kindergarten Teacher
Autoři: Říhová, Jaroslava
Vedoucí práce/školitel: Podpera Milan, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/31665
Klíčová slova: učitel;začínající učitel;mateřská škola;kompetence;reflexe;sebereflexe;swot analýza;diagram
Klíčová slova v dalším jazyce: teacher;novice teacher;kindergarten;competence;reflection;self-reflection;swot analysis;diagram
Abstrakt: Tato bakalářská práce definuje pojmy jako učitel, začínající učitel, reflexe, sebereflexe a SWOT analýza. Cílem je zjistit, zda je marketingová strategie SWOT analýza vhodným nástrojem pro sebereflexi pro začínající učitele v mateřských školách. Diagramy SWOT analýzy byly rozdány respondentům a následně vyhodnoceny. Zkoumání probíhalo mezi studentkami 3. ročníku Západočeské univerzity na Pedagogické fakultě, obor Učitelství pro MŠ.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis defines words as teacher, novice teacher, reflection, self-reflection and SWOT analysis. The aim is to find out the SWOT marketing strategy is a suitable tool for self-reflection for novice teachers in kindergartens. SWOT analysis diagrams were distributed to respondents and subsequently evaluated. The study was carried out among the students in the 3rd year of studies of the University of West Bohemia, the Faculty of Education, specializing in Teaching for Kindergartens.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rihova_Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rihova VP.pdfPosudek vedoucího práce638,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rihova OP.pdfPosudek oponenta práce642,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rihova O.pdfPrůběh obhajoby práce369,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31665

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.