Název: Marketingové strategie internetových obchodů v oblasti módy
Další názvy: Marketing strategies of B2C e-commerce in the fashion industry
Autoři: Růžičková, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Zelenka Lenka, Ing.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33501
Klíčová slova: marketingová strategie;komunikační mix;e-shop;elektronické obchodování
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing strategy;communication mix;e-shop;electronic commerce
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je srovnat nástroje zvolené oblasti marketingových strategií - marketingových komunikačních strategií, u vybraných internetových obchodů a na základně zjištěných poznatků formulovat doporučení pro další praxi. Teoretická východiska práce uvádějí do problematiky elektronického obchodování B2C a marketingových komunikačních strategií. V praktické části jsou nejprve představeny vybrané internetové obchody (Answear.cz, Different.cz, Zoot.cz), následuje popis a analýza jednotlivých prvků jejich komunikačního mixu na internetu. Závěrečná část práce je zaměřena na porovnání a zhodnocení používaných nástrojů komunikačního mixu, výsledkem provedeného srovnání a hodnocení je návrh vhodných doporučení pro další praxi vybraných internetových obchodů.
Abstrakt v dalším jazyce: The object of this bachelor thesis is to compare tools in selected field of marketing strategies marketing communication strategies of chosen e-shops and give practical suggestions on basis of discovered findings. The theoretical basis states the grounds for electronic B2C commerce and marketing communication strategies. In the practical part are firstly introduced chosen e-shops (Answear.cz, Different.cz, Zoot.cz) then follows a description and analyses of each element of their communication mix on the internet. The final part of the thesis is focused on comparison and evaluation of used communication mix tools. The outcome of the comparison and evaluation is proposal of appropriate suggestions for further practice of selected e-shops.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Michaela Ruzickova.pdfPlný text práce1,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
RuzickovaM_v.pdfPosudek vedoucího práce522,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
RuzickovaM_o.pdfPosudek oponenta práce791,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ruzickova_M_p.pdfPrůběh obhajoby práce208,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33501

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.