Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZelenka Lenka, Ing.
dc.contributor.authorKalinová, Nicoletta
dc.contributor.refereeMoucha Jan, Ing.
dc.date.accepted2019-6-7
dc.date.accessioned2020-07-17T13:49:58Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:49:58Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier74723
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38361
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují rozhodovací proces zákazníka při nákupu exotické dovolené. Cílem této práce bylo zjištění nejpodstatnějších faktorů, které mají zásadní vliv při nákupu exotické dovolené. V první části jsou vymezeny základní pojmy, jež jsou klíčové pro pochopení problematiky nákupního procesu, dále je vymezen cestovní ruch a faktory, které ovlivňují zákazníka. Pro zjištění faktorů byl proveden marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, pomocí kterého byly následně identifikovány klíčové faktory ovlivňující zákazníky při nákupu exotické dovolené. Na základě finálních výsledků získaných z výzkumu byla formulována doporučení pro společnosti cestovního ruchu.cs
dc.format78 s. (122 030 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectexotická dovolenács
dc.subjectexotická destinacecs
dc.subjectfaktory ovlivňující rozhodovací procescs
dc.titleFaktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu exotické dovolenécs
dc.title.alternativeFactors influencing purchasing decision-making process when purchasing exotic holidayen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on factors that influence the customer's decision making process when buying an exotic holiday. The aim of this work was to find out the most important factors that have a major impact on the purchase of exotic holidays. The first part defines the basic concepts that are crucial for understanding the issue of the purchasing process then defines tourism and factors that affect the customer. In order to find out the factors, a marketing research was conducted through a questionnaire survey, which subsequently identified key factors affecting customers when purchasing an exotic holiday. Based on the final results obtained from the research, recommendations for tourism companies were formulated.en
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translateddecision-making processen
dc.subject.translatedconsumer behavioren
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedexotic holidayen
dc.subject.translatedexotic destinationen
dc.subject.translatedfactors influencing decision-making processen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Kalinova.pdfPlný text práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kalinova_Nicoletta_v.pdfPosudek vedoucího práce224,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kalinova_Nicoletta_O.pdfPosudek oponenta práce223,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kalinova_N_p.pdfPrůběh obhajoby práce60,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38361

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.