Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠtrbíková, Helena
dc.contributor.refereePrantl David, Ing.
dc.date.accepted2019-9-10
dc.date.accessioned2020-07-17T13:49:59Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:49:59Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier75235
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38369
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na sociální média a analýzu jejich výhod a nevýhod pro obchod. Práce je rozdělena do dvou základních částí - teoretické části a praktické části. V teoretické části autorka obecně charakterizuje marketingovou komunikaci a sociální média. Praktická část je zaměřena na konkrétní sociální média a jejich vliv na vybrané obchodní řetězce. U vybraných obchodních řetězců jsou analyzovány dopady sociálních médií na obchod a předloženy návrhy, jak může podnik dopady sociálních médií ovlivnit či omezit.cs
dc.format127 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=75235-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectvýhodycs
dc.subjectnevýhodycs
dc.subjectobchodcs
dc.titleSociální média a jejich výhody a nevýhody pro obchodcs
dc.title.alternativeSocial media and their advantages and disadvantages for businessen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on social media and analysis of its benefits and downsides when used in business setting. This thesis consists of two parts - theoretical and practical. In theoretical part, the author describes marketing communication and social media. The practical part focuses on specific social medias and their influence on chosen chain stores. Several chain stores were chosen, an analysis of impact of social media was done and proposals were submitted on how can a company limit or influence impacts of social media.en
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedadvantagesen
dc.subject.translateddisadvantagesen
dc.subject.translatedbusinessen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Socialni media a jejich vyhody a nevyhody pro obchod.pdfPlný text práce5,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strbikova_Helena_v.pdfPosudek vedoucího práce221,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strbikova_helena_O.pdfPosudek oponenta práce96,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strbikova_p.pdfPrůběh obhajoby práce51,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38369

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.