Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorJanotová, Miroslava
dc.contributor.refereePrantl David, Ing.
dc.date.accepted2019-6-7
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:02Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:02Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79304
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38385
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných kaváren v České republice na sociální síti Facebook. Teoretická část se zabývá problematikou marketingové komunikace na sociálních sítích. V empirické části práce je provedena analýza a komparace komunikace vybraných kaváren na sociální síti Facebook. V praktické části jsou nejprve představeny vybrané kavárny. Výzkum se dále zabývá kvantitativní a kvalitativní analýzou dat, která byla získána prostřednictvím aplikace Netvizz. Cílem této části je zhodnocení efektivnosti komunikace kaváren na sociální síti Facebook. Výsledky analýzy jsou shrnuty ve vyhodnocení výzkumu.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=79304-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectkavárnycs
dc.titleKomparace marketingové komunikace vybraných organizací na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeComparison of marketing communication on social media in selected organizationsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on marketing communication of selected cafés in the Czech republic on social network Facebook. The theoretical part deals with marketing communication on social networks. There are analysis and comparation of marketing communication of selected cafés on social networks Facebook in the empirical part of the thesis. In practical part are firstly the selected cafés introduces. Research is focused on quantitative and qualitative data analysis. These data were generate with Facebook application Netvizz. The aim of this part is efficiency assessment of communication of the selected cafés on social network Facebook. The results of analysis are summarized in the evaluation of the research.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedcafésen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Janotova.pdfPlný text práce2,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janotova_Miroslava_v.pdfPosudek vedoucího práce225,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janotova_miroslava_O.pdfPosudek oponenta práce216,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janotova_M_p.pdfPrůběh obhajoby práce108,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38385

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.