Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorKoukolíková, Kateřina
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-7
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:03Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:03Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79319
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38391
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve vybrané společnosti Nilan s. r. o. První část této práce je zaměřena na teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace. Tyto poznatky jsou následně uplatněny v druhé části této práce, konkrétně v části praktické. Praktická část se zabývá vybranými nástroji marketingové komunikace, které společnost Nilan využívá při komunikaci se svými zákazníky. V této části práce je také popsáno uskutečnění marketingového výzkumu, který odhaluje podněty, jež přimějí zákazníky k nákupu či účinnost jednotlivých nástrojů marketingové komunikace společnosti Nilan. Na základě tohoto marketingového výzkumu jsou poté navržena opatření, která by mohla zlepšit marketingovou komunikaci podniku nebo případně snížit či eliminovat nedostatky, které výzkum odhalil.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectnástroje komunikačního mixucs
dc.titleMarketingová komunikace vybraného podnikucs
dc.title.alternativeMarketing communication of the selected enterpriseen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented work is focused on analysis of marketing communication of selected enterprise Nilan s. r. o. The first part of this work is focused on theoretical knowledge concerning marketing communication. These findings are then applied in the second part of this work, specifically in the practical part. The practical part deals with selected tools of marketing communication, which Nilan uses for communication with its customers. In this part is also described the realization of the marketing research, which reveals the incentives that will encourage customers to purchase or make effective the marketing communication tools, which Nilan use. Then, based on this marketing research, measures are proposed that could improve the company's marketing communication, or possibly reduce or eliminate the gaps identified by the research.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedinstruments of communication mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Katerina Koukolikova.pdfPlný text práce1,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koukolikova_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce222,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koukolikova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce167,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koukolikova_K_p.pdfPrůběh obhajoby práce86,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38391

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.