Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHruška Zdeněk, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVurmová, Markéta
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:05Z-
dc.date.available2019-7-15
dc.date.available2020-07-17T13:50:05Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-8-26
dc.identifier80777
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38407
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na charakteristiku marketingu ubytovacích služeb a následnou aplikaci na konkrétní podnik, kterým je Parkhotel Congress Center Plzeň. Cílem práce je návrh opatření pro optimalizaci marketingu v daném podniku. Teoretická část se týká oblasti marketingu, marketingového mixu služeb, strategického řídícího a marketingového procesu, marketingové analýzy a slevových portálů. Praktická část se pak věnuje marketingu Parkhotelu Congress Centrum Plzeň, včetně SWOT analýzy, analýzy potřeb hostů, analýzy konkurence a PEST analýzy. Za účelem zjištění využívání slevových portálů bylo zrealizováno dotazníkové šetření. Na konci práce jsou na základě zjištěných informací shrnuta doporučení pro podnik.cs
dc.format67 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectubytovací službycs
dc.subjecthotelový marketingcs
dc.subjectslevové portálycs
dc.titleMarketing ubytovacích služebcs
dc.title.alternativeMarketing of accommodation servicesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on characteristics of marketing in accommodation services and application to specific company, which is Parkhotel Congress Center Pilsen. The aim of the thesis is the proposal of marketing optimization measures in this company. Theoretical part contains the areas of marketing, marketing mix of services, strategic management and strategic marketing process, marketing analysis and discount portals. The practical part of the thesis is dedicated to the marketing of the Parkhotel Congress Center Pilsen, including SWOT analysis, analysis of guest's needs, analysis of competitors and PEST analysis. The survey was conducted for the purpose of determining the use of discounts portal. At the end of the thesis are recommendations for the company based on information foundation.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedaccommodation servicesen
dc.subject.translatedhotel marketingen
dc.subject.translateddiscount portalsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vurmova_Marketa_v.pdfPosudek vedoucího práce361,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vurmova_Marketa_o.pdfPosudek oponenta práce242,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vurmova_p.pdfPrůběh obhajoby práce80,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38407

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.