Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZelenka Lenka, Ing.
dc.contributor.authorHubáčková, Simona
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-26
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:19Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:19Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82733
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40129
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na návrh doporučení pro budoucí prezidentské kandidáty v prostředí sociálních médií z důvodu jejich masového rozšíření mezi mladší část populace. Nejprve byla v práci zpracována teoretická východiska politického marketingu a sociálních médií. Následně byla provedena detailní analýza předvolebních aktivit prezidentských kandidátů Miloše Zemana, Jiřího Drahoše a Pavla Fischera na Facebooku, Twitteru a Youtube. Provedený výzkum umožnil jejich následnou komparaci. Provedeným dotazníkovým výzkumem byly zjištěny postoje a názory mladých voličů na komunikaci prezidentských kandidátů z roku 2018 na sociálních sítích. Další část dotazníkového šetření ukázala očekávání mladých lidí od prezidentských kandidátů v prostředí sociálních médií a které druhy příspěvků jsou pro ně důležité a které nikoli. Druhá část dotazníkového šetření byla stěžejní pro vyhodnocení doporučení, stejně tak, jako provedená analýza minulých kandidátů.cs
dc.format80 s., 12 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82733-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectvolební kampaňcs
dc.subjectonline komunikacecs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectprezidentské volby v české republice 2018cs
dc.titleRole sociálních médií v politickém marketingu se zaměřením na vybrané kandidáty v prezidentských volbáchcs
dc.title.alternativeThe role of social media in political marketing with focus on selected candidates in presidential electionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe present thesis is focused on drafting recommendations that are designed for future presidential candidates on how to communicate through social media. These recommendations are made because of mass popularity of social media platforms among younger generations. The work consists of theoretical introduction to the issue of political marketing and social media, followed by detailed analysis of pre-election activities of presidential candidates Miloš Zeman, Jiří Drahoš and Pavel Fischer on Facebook, Twitter and Youtube. The gathered data made possible to compare their activities on social media platforms. The conducted survey investigated attitudes and opinions of young voters on social media communication of candidates in the presidential elections in 2018. Next part of the survey showed expectations of young people on social media communication of presidential candidates as well as which types of posts are relevant, and which are not. The second part of the survey and the analysis of former presidential candidates on social media were crucial for the evaluation of the recommendations.en
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatedelection campaignen
dc.subject.translatedonline communicationen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedpresidential elections in the czech republic in 2018en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Hubackova_K17B0215P.pdfPlný text práce2,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hubackova_Simona_o.pdfPosudek oponenta práce230,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hubackova_Simona_v.pdfPosudek vedoucího práce227,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hubackova_p.pdfPrůběh obhajoby práce35,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40129

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.