Title: Analýza současných nástrojů online marketingu vybrané společnosti
Other Titles: Analysis of current online marketing tools in a chosen company
Authors: Maťašová, Kristýna
Advisor: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Referee: Zelenka Lenka, Ing.
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40141
Keywords: online marketing;marketing;sociální sítě;nástroje online marketingu
Keywords in different language: online marketing;marketing;social network;online marketing tools
Abstract: Bakalářská práce se zabývá pojmem online marketing a zkoumá možnosti jeho využití v praxi. Zaměřuje se na zjištění rozdílů mezi internetovým marketingem ve firemním prostředí business-to-business a business-to-customer. V teoretické části jsou představeny základní nástroje online marketingu spolu s možnostmi, které podnikům nabízí sociální sítě. Z uvedených nástrojů online marketingu je kladen důraz na webové stránky. V praktické části je představena společnost, na kterou byly následně aplikovány metody, které marketing na internetu nabízí. Pro zhodnocení současných využívaných nástrojů ve firmě bylo využito analytického nástroje firemního profilu na Facebooku a poznatků získaných z teoretické části. Na základě výsledků z analýzy současných nástrojů online marketingu byl navrhnut odpovídající návrh na zlepšení současné strategie online marketingu.
Abstract in different language: The bachelor's thesis deals with the concept of online marketing and explores the possibilities of use in practice. It focuses on identifying the differences in internet marketing between business-to-business and business-to-customer. The theoretical part introduces the basic tools of online marketing, which are offered to businesses by social networks. From these online marketing tools, the emphasis is on websites, which are covered in a whole chapter. The practical part introduces the company, to which the methods offered by Internet marketing were applied then. The analytical tool of the company profile on Facebook and the knowledge gained from the theoretical part. Based on the results of the analysis of current online marketing tools, an appropriate proposal was proposed to improve the current online marketing strategy.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Matasova Kristyna.pdfPlný text práce4,72 MBAdobe PDFView/Open
Matasova_Kristyna_v.pdfPosudek vedoucího práce226,6 kBAdobe PDFView/Open
Matasova_Kristyna_o.pdfPosudek oponenta práce234,55 kBAdobe PDFView/Open
Matasova_p.pdfPrůběh obhajoby práce55,03 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/40141

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.