Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSzachtová Alena, PhDr.
dc.contributor.authorMoulisová, Nikola
dc.contributor.refereeKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-22
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:22Z-
dc.date.available2018-12-6
dc.date.available2020-11-10T00:32:22Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-24
dc.identifier80152
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40763
dc.description.abstractTato diplomová práce zjišťuje, v jaké míře se pedagogičtí pracovníci setkávají se šikanou, s kterými typy šikany a jak jsou celkově připraveni řešit případnou šikanu. První část diplomové práce je věnovaná teoretickým poznatkům o šikaně. Zabývá se teorií agrese, jejími příčinami, vývojem šikany a postupy při jejím řešení. Praktická část je zaměřena na zkušenosti učitelů základních škol se šikanou a zpracovává výsledky dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 63 respondentů.cs
dc.format78 s. (123 920 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80152-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectšikanovánícs
dc.subjectřešení šikanycs
dc.subjectpostoj učitelůcs
dc.subjectzákladní školycs
dc.subjectvýskyt šikanycs
dc.subjectteorie agresecs
dc.subjectpreventivní opatření.cs
dc.titleVýskyt a řešení šikany na základní školecs
dc.title.alternativeOccurrence and resolution of bullying at primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis investigates the extent to which teaching staff encounter with bullying, what types of bullying and how they are generally prepared to deal with possible bullying. The first part of the thesis is devoted to theoretical knowledge about bullying, dealing with the theory of aggression, its causes, the development of bullying and the procedures for its solution. The practical part focuses on the experience of primary school teachers with bullying and processes the results of a questionnaire survey involving 63 respondents.en
dc.subject.translatedbullyingen
dc.subject.translateddealing with bullyingen
dc.subject.translatedattitudes of teachersen
dc.subject.translatedprimary schoolsen
dc.subject.translatedthe occurrence of bullyingen
dc.subject.translatedtheory of aggressionen
dc.subject.translatedpreventive measures.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMOVA PRACE.pdfPlný text práce4,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moulisova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce621,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moulisova_oponent.pdfPosudek oponenta práce680,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moulisova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce254,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40763

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.