Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFilipi Zbyněk, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorZvěřina, Lukáš
dc.contributor.refereeJakeš Tomáš, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-9-10
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:27Z-
dc.date.available2017-12-8
dc.date.available2020-11-10T00:35:27Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-7-30
dc.identifier76223
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41284
dc.description.abstractTato diplomová práce si kladla jako hlavní cíl vytvořit sadu úloh pro výuku algoritmizace na základní škole. Předložená sada úloh obsahuje několik takových úloh, které se dají použít ve spojení se stavebnicí SAM labs a rozvijí u žáků schopnost použití základních algoritmů v technické praxi. Celou sadu jsme koncipovali i s ohledem na rozvoj mezipředmětových vazeb a polytechnických dovedností. Rámcově také naše práce podává výklad velmi důležitého pojmu informatické myšlení a zabývá se také specifikou distančního vzdělávání v průběhu koronavirové krize. V neposlední řadě se také dotknula plánované revize RVP ZV v oblasti informatiky a poskytuje základní náhled dostupných materiálů pro výuku algoritmizace.cs
dc.format57 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinformaticke myšlenícs
dc.subjectalgoritmuscs
dc.subjectalgoritmizacecs
dc.subject2. stupeň zšcs
dc.subjectprogramovánícs
dc.titleSada úloh pro výuku algoritmizace na základních školáchcs
dc.title.alternativeSet of educational materials for teaching algorithmization at junior high schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis has a main goal to create a set of activities in algorithm development of pupils in lower secondary schools. To some extent it also explains a very important term called thinking in informatics and it deals with specifics of distance education during a pandemic of coronavirus disease. Last but not least, the thesis also covers planned revision of a curriulum framework (RVP ZV) and its area of informatics and corresponding materials.en
dc.subject.translatedcomputational thinkingen
dc.subject.translatedalgorithmen
dc.subject.translatedlower secondaryen
dc.subject.translatedalgorithmizationen
dc.subject.translatedprogrammimgen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP2020_Zverina.pdfPlný text práce4,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce41,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Zverina_Posudek.pdfPosudek oponenta práce139,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol - Zverina.pdfPrůběh obhajoby práce255,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41284

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.