Název: Přínos edukativně stimulačních skupin v mateřských školách ve Františkových Lázních
Další názvy: Benefit of Educationally Stimulating Groups in Kindergartens in Franzensbad
Autoři: Jánošíková, Petra
Vedoucí práce/školitel: Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
Oponent: Koželuhová Eva, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/43871
Klíčová slova: školní zralost;školní připravenost;podpora školní připravenosti;edukativně stimulační skupiny;přínos edukativně stimulačních skupiny
Klíčová slova v dalším jazyce: school maturity;school readiness;support of school readiness;educationally stimulating groups;benefits of educationally stimulating groups
Abstrakt: Cílem bakalářské práce bylo ověřit přínos edukativně stimulačních skupin v mateřských školách ve Františkových Lázních. V teoretické části jsem se zabývala vysvětlením a zorientováním v pojmech školní zralost a připravenost, další možné intervence a edukativně stimulační skupiny. Vycházela jsem z odborné literatury, která se těmito tématy zabývá. Výzkumná část byla provedená na 3 dětech předškolního věku, kde jsem analyzovala, zda po absolvování kurzu ESS došlo ke zlepšení v následujících oblastech: motorika, rozvoj sluchové percepce, rozvoj zrakové percepce, nácvik prostorové a pravolevé orientace, utváření matematických představa a rozvoj řeči a komunikačních schopností.
Abstrakt v dalším jazyce: The purpose of this bachelor thesis was to verify benefits of educationally stimulating groups in kindergartens in Franzensbad. In the theoretical part I followed up explanation and orientation in terms school maturity and readiness, next possible interventions and educationally stimulating groups. I proceeded from a professional literature that deals with these topics. The research part was performed on 3 preschool children where I analyzed whether there have been improvements in the following areas after completing the ESS course: motor skills, development of auditory perception, development of visual perception, practice of spatial and right-left orientation, formation of mathematical ideas, development of speech and communication skills.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Prinos_ESS_v_materskych_skolach_ve_Frantiskovych_Laznich- Petra_Janosikova.docx.pdfPlný text práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janosikova VP.pdfPosudek vedoucího práce147,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janosikova OP.pdfPosudek oponenta práce117,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janosikova O.pdfPrůběh obhajoby práce810,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43871

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.