Název: | Přínos edukativně stimulačních skupin v mateřských školách ve Františkových Lázních |
Další názvy: | Benefit of Educationally Stimulating Groups in Kindergartens in Franzensbad |
Autoři: | Jánošíková, Petra |
Vedoucí práce/školitel: | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Koželuhová Eva, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2021 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/43871 |
Klíčová slova: | školní zralost;školní připravenost;podpora školní připravenosti;edukativně stimulační skupiny;přínos edukativně stimulačních skupiny |
Klíčová slova v dalším jazyce: | school maturity;school readiness;support of school readiness;educationally stimulating groups;benefits of educationally stimulating groups |
Abstrakt: | Cílem bakalářské práce bylo ověřit přínos edukativně stimulačních skupin v mateřských školách ve Františkových Lázních. V teoretické části jsem se zabývala vysvětlením a zorientováním v pojmech školní zralost a připravenost, další možné intervence a edukativně stimulační skupiny. Vycházela jsem z odborné literatury, která se těmito tématy zabývá. Výzkumná část byla provedená na 3 dětech předškolního věku, kde jsem analyzovala, zda po absolvování kurzu ESS došlo ke zlepšení v následujících oblastech: motorika, rozvoj sluchové percepce, rozvoj zrakové percepce, nácvik prostorové a pravolevé orientace, utváření matematických představa a rozvoj řeči a komunikačních schopností. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The purpose of this bachelor thesis was to verify benefits of educationally stimulating groups in kindergartens in Franzensbad. In the theoretical part I followed up explanation and orientation in terms school maturity and readiness, next possible interventions and educationally stimulating groups. I proceeded from a professional literature that deals with these topics. The research part was performed on 3 preschool children where I analyzed whether there have been improvements in the following areas after completing the ESS course: motor skills, development of auditory perception, development of visual perception, practice of spatial and right-left orientation, formation of mathematical ideas, development of speech and communication skills. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP-Prinos_ESS_v_materskych_skolach_ve_Frantiskovych_Laznich- Petra_Janosikova.docx.pdf | Plný text práce | 1,4 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Janosikova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 147,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Janosikova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 117,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Janosikova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 810,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/43871
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.