Název: | Cesta k divadelnímu tvaru s dětmi v předškolním věku |
Další názvy: | The way to theatrical performance with preschool children |
Autoři: | Zacharová, Tereza |
Vedoucí práce/školitel: | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. |
Oponent: | Černíková Marie, MgA. Ph.D. |
Datum vydání: | 2021 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/45225 |
Klíčová slova: | dramatická výchova v mateřské škole;divadlo;předškolní vzdělávání;metody dramatické výchovy |
Klíčová slova v dalším jazyce: | drama education in kindergarten;theater;preschool education;methods of drama education |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá hledáním cesty, která vede ke snazšímu provedení inscenace v mateřské škole. V teoretické části práce se píše o dramatické výchově, jaké má dramatická výchova cíle a jaký je její produkt. Dále jsou popsány vybrané metody, které jsou nejvhodnější pro práci s předškolními dětmi a pomocí kterých lze snáze dosáhnout podoby divadelního představení. V praktické části se nachází integrovaný blok Pod Hříbkem, který sloužil jako podklad pro práci s dětmi. Aktivity v integrovaném bloku byly zvoleny obecně tak, aby naplňovaly předem určené cíle a v procesu práce s dětmi byly upravovány v reakci na vzniklé situace. Díky této práci bylo zjištěno, jak dále pokračovat při práci s dětmi tak, aby došlo k co nejefektivnějšímu a pro děti nejsnáze uchopitelnému provedení inscenace. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor's thesis deals with the search for a way that leads to an easier theatrical performance in kindergarten. The theoretical part of the thesis writes about drama education, what are the goals of drama education and what is its product. Furthermore, selected methods are described, which are the most suitable for work with preschool children and which also make it easier to achieve form of theatrical performance. In the practical part there is an integrated block Pod Hříbkem, which served as a basis for working with children. The activities in the integrated block were generally chosen to meet predetermined goals and were adjusted in the process of working with children in response to situations. Thanks to this work, it was found out how to continue working with children so that the theatrical performance is as efficient and easy to grasp as possible. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Tereza Zacharova_.pdf | Plný text práce | 1,62 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zacharova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 143,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zacharova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 107,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zacharova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 7,41 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45225
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.