Title: Fandom a účastnická kultura na internetu na příkladu Critical Role
Other Titles: Fandom and Participatory Culture on the Internet Illustrated by the Example of Critical Role
Authors: Haluza, Jan
Advisor: Janeček Petr, Doc. PhDr. Ph.D.
Referee: Šlehoferová Tereza, PhDr. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/46102
Keywords: fanouškovství;fanoušek;fandom;účastnická kultura;internet;critical role
Keywords in different language: fandom;fan;participatory culture;internet;critical role
Abstract: Tato práce se zabývá fenoménem fandomu v prostředí a době internetu, a to na základě antropologického výzkumu konkrétního příkladu, fandomu pořadu Critical Role (a fanoušků, tzv. Critters). Ústředním zájmem jsou témata, která fanoušci zmiňují v souvislosti s pořadem. V kontextu specifické terminologie, teorií fanouškovství, a na základě etnografických metod, slouží tato témata pro popsání, co z fanoušků jako jednotlivců vytváří koherentní skupinu.
Abstract in different language: This thesis focuses on the concept of fandom in the era of the Internet. It is based on anthropological research of a specific group, the fandom of the show Critical Role (and the fans known as Critters). The thesis focuses mainly on topics that fans mention in connection with the show. Contextualized by the specific terminology and fan theories, and based on ethnographic methods, the observed topics serve as an explanation as to how individual fans form a coherent group.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSA)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Haluza-Jan-F18B0039K_bakalarska-prace_ksa-2021_fandom-critical-role.pdfPlný text práce1,37 MBAdobe PDFView/Open
Haluza_posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce643,43 kBAdobe PDFView/Open
Haluza_posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce1,4 MBAdobe PDFView/Open
Haluza_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce320,94 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/46102

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.