Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDaňková, Veronika
dc.contributor.refereeCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.date.accepted2021-6-21
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:45Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2022-04-18T22:10:45Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier82697
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47424-
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav podniku služeb a navrhnout vhodná zlepšující opatření. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a služeb, marketingového mixu služeb a situační analýzy. Praktická část se věnuje popisu podniku Café Jednorožec, situační analýze, hodnocení dotazníkového šetření a mystery shoppingu.cs
dc.format67
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82697-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectstravovací službycs
dc.subjectkavárnacs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.titleMarketingová analýza vybraného podniku služebcs
dc.title.alternativeMarketing analysis of choosen business in services industryen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe subject of this bachelor thesis is to evaluate the current state of the service company and to propose appropriate improvement measures. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and services, marketing mix of services and situation analysis. The practical part is devoted to the description of the company Café Jednorožec, situation analysis, evaluation of the survey and mystery shopping.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcatering servicesen
dc.subject.translatedcafeen
dc.subject.translatedsituation analysisen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Dankova.pdfPlný text práce1,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dankova_Veronika_V.pdfPosudek vedoucího práce226,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dankova_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce123,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dankova_ob.pdfPrůběh obhajoby práce38,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47424

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.