Title: Marketingová analýza vybraného podniku služeb
Other Titles: Marketing analysis of choosen business in services industry
Authors: Daňková, Veronika
Advisor: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Referee: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47424
Keywords: marketing;stravovací služby;kavárna;situační analýza;marketingový výzkum;mystery shopping
Keywords in different language: marketing;catering services;cafe;situation analysis;marketing research;mystery shopping
Abstract: Předmětem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav podniku služeb a navrhnout vhodná zlepšující opatření. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a služeb, marketingového mixu služeb a situační analýzy. Praktická část se věnuje popisu podniku Café Jednorožec, situační analýze, hodnocení dotazníkového šetření a mystery shoppingu.
Abstract in different language: The subject of this bachelor thesis is to evaluate the current state of the service company and to propose appropriate improvement measures. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and services, marketing mix of services and situation analysis. The practical part is devoted to the description of the company Café Jednorožec, situation analysis, evaluation of the survey and mystery shopping.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP Dankova.pdfPlný text práce1,75 MBAdobe PDFView/Open
Dankova_Veronika_V.pdfPosudek vedoucího práce226,21 kBAdobe PDFView/Open
Dankova_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce123,8 kBAdobe PDFView/Open
Dankova_ob.pdfPrůběh obhajoby práce38,43 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47424

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.