Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorStraková, Adéla
dc.contributor.refereeSatýnek Michael, Ing.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:48Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:48Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-2
dc.identifier86064
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47442-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány především základní pojmy a postupy, které zahrnují vymezení pojetí zákazníka, vlivy na jeho chování a rozhodování nebo také zákaznickou loajalitu a spokojenost. Cílem práce bylo zanalyzovat spokojenost zákazníků estetické dermatologie firmy MUDr. Petra Žižková - estetická dermatologie s.r.o. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření, pomocí jehož výsledků byly identifikovány také problémové oblasti společnosti, na které v závěru praktické části reagují navržená zlepšující opatření.cs
dc.format50 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86064-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectzákaznická spokojenostcs
dc.subjectchování zákazníkůcs
dc.titleAnalýza zákaznické spokojenosti ve vybrané firměcs
dc.title.alternativeCustomer satisfaction analysis in a selected organizationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with an analysis of customer satisfaction in a selected organization. The thesis is divided into two major parts: theoretical and practical. The theoretical part compares the basic differences between client´s satisfaction and loyalty. This part is also focused on which factors have the most influence on customer´s behaviour and decision making when choosing a product. The aim of the thesis was to analyse the customer satisfaction in the company MUDr. Petra Žižková - estetická dermatologie s.r.o. The results of the practical part include recommendations for improvement of the company and were based on a survey research.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcustomer satisfactionen
dc.subject.translatedcustomer behaviouren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Strakova_Adela.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strakova_Adela_v.pdfPosudek vedoucího práce222,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strakova_Adela_o.pdfPosudek oponenta práce118,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strakovaob.pdfPrůběh obhajoby práce41,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47442

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.