Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKorolová, Kateřina
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2021-6-22
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:48Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:48Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier86081
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47444-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou ochranné známky Fairtrade na trhu s kávou. Práce se zabývá rozdílem mezi termíny fair trade a Fairtrade a každý z termínů detailněji popisuje. Jsou popsány hlavní principy a cíle férového obchodu, jeho rozšíření v České republice, podmínky pro udělení certifikace a produkty, které mohou být certifikovány touto známkou. Největší důraz je kladen na kávu, na kterou je tato práce zaměřena a které je věnována samostatná kapitola. Součástí práce je marketingový výzkum, který zkoumá nabídkovou a poptávkovou stranu trhu s Fairtrade kávou. Tento výzkum může posloužit jako podklad pro prodejce kávy. Na základě výzkumu je zpracováno a navrhnuto několik doporučení pro subjekty na trhu s Fairtrade kávou, kterými se dané subjekty mohou inspirovat.cs
dc.format67 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86081-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectfairtradecs
dc.subjectfair tradecs
dc.subjectkávacs
dc.subjecttrh s kávoucs
dc.subjectochranná známkacs
dc.titleZnámka Fairtrade na trhu s kávoucs
dc.title.alternativeFairtrade mark on a coffee marketen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the issue of the Fairtrade trademark on the coffee market. It delineates the difference between terms fair trade and Fairtrade and describes each of the terms in detail. In the thesis are also described the main principles and goals of fair trade, its influence in the Czech Republic, the conditions for granting the certification and products that can be certified with this mark. The greatest emphasis is placed on coffee, which this work is focused on. The thesis includes marketing research which examines the supply and demand side of the Fairtrade coffee market. Several recommendations for sellers on the Fairtrade coffee market are given based on the research. This research can be used as an inspiration for the sellers.en
dc.subject.translatedfairtradeen
dc.subject.translatedfair tradeen
dc.subject.translatedcoffeeen
dc.subject.translatedcoffee marketen
dc.subject.translatedtrademarken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Korolova-Katerina.pdfPlný text práce3,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
korolova_katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce130,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korolova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce226,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korolovaob.pdfPrůběh obhajoby práce33,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47444

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.