Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKrejzová, Eliška
dc.contributor.refereePichlík Lukáš, Ing.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:48Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:48Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-2
dc.identifier86085
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47445-
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o využití mobilních aplikací v marketingu cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je identifikace využití mobilních aplikací pro cestovní ruch a vytvoření návrhů pro jejich zlepšení. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, první z nich je teoretická, kde je popsána daná problematika a definovány pojmy jako marketing, cestovní ruch, eTurismus a mTurismus. Druhou je část praktická, ve které jsou identifikovány zkoumané aplikace a vyhodnoceny primární data získaná z dotazníkového šetření a sekundární data z Google Play, posledním dílem praktické části je představení nového produktu.cs
dc.format73 s. (15 580 slov)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86085-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketing cestovního ruchucs
dc.subjecteturismuscs
dc.subjectmturismuscs
dc.subjectmobilní aplikacecs
dc.subjectmobilní zařízenícs
dc.titleVyužití mobilních aplikací v marketingu cestovního ruchucs
dc.title.alternativeUse of applications for mobile devices in tourism marketingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is about the use of applications for mobile devices in tourism marketing. The aim of this thesis is to identify the use of mobile applications in the tourism industry and create a suggestion for their improvement. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is about defining the concept of marketing, tourism, eTourism, and mTourism. The practical part is about the identification of researched mobile applications and evaluation of primary data from survey and secondary data from Google Play, in the last section of the practical part is introduced a new product.en
dc.subject.translatedtourism marketingen
dc.subject.translatedetourismen
dc.subject.translatedmtourismen
dc.subject.translatedmobile appen
dc.subject.translatedmobile deviceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Krejzova_Eliska.pdfPlný text práce1,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krejzova_Eliska_v.pdfPosudek vedoucího práce124,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
krejzova_eliska_o.pdfPosudek oponenta práce188,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krejzovaob.pdfPrůběh obhajoby práce40,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47445

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.