Název: Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace
Další názvy: Evaluation of marketing communication of the chosen organization
Autoři: Černá, Eva
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47459
Klíčová slova: marketingová komunikace;komunikační mix;online komunikace;sociální média;webové stránky;tanečně sportovní studio;plán zlepšení marketingové komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing communication;communication mix;online communication;social media;websites;dance sport studio;improvement plan of marketing communication
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové komunikace tanečně sportovního studia FITDANCEART, s.r.o. se sídlem v Plzni a na návrh plánu zlepšení této komunikace. Teoretická část práce se věnuje pojmům, které se týkají například marketingového mixu, marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu nebo online marketingové komunikace, a to i v prostředí služeb, kultury a sportu. Praktická část popisuje vybranou společnost, její marketingový mix a analyzuje jednotlivé využívané komunikační nástroje této společnosti. Ke zhodnocení marketingové komunikace byly použity znalosti z teoretické části práce propojené s daty získanými pomocí analýzy interních zdrojů, hloubkového rozhovoru se spolumajitelkou podniku, analýzy sociálních sítí podniku a heuristického testování webových stránek společnosti. Na základě zhodnocení komunikace byl navržen plán zlepšení současné marketingové komunikace, který bude předložen majitelkám hodnoceného podniku.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented Bachelor Thesis is focused on evaluation of marketing communication of the dance sport studio named FITDANCEART, s.r.o. based in Pilsen. The Thesis is also focused on the improvement plan of marketing communication of the chosen company. In the theoretical part there are presented terms such as marketing mix, marketing communication, communication mix or online marketing communication. These terms are also presented in connection with services, culture and sport. The practical part describes the chosen company, companies' marketing mix and selected marketing communication tools of the chosen company. Knowledge from the theoretical part is applied for evaluation of marketing communication of the chosen company and it is also based on acquired data from companies' internal materials, in depth interview with the co owner of the company, analysis of companies' social networks and heuristic website testing. The improvement plan is based on evaluation of marketing communication of the chosen company and it will be submitted to the company owners.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_cernaeva.pdfPlný text práce5,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cerna_Eva_v.pdfPosudek vedoucího práce122,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cerna_Eva_o.pdfPosudek oponenta práce231,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cernaob.pdfPrůběh obhajoby práce33,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47459

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.