Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorShvedik, Valeriia
dc.contributor.refereeHolubová Lenka, Ing.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:51Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:51Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-4
dc.identifier86198
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47463-
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na téma "budování image a komunikace podniku na sociální síti Instagram". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Práce také obsahuje příslušné metriky ke zlepšení výkonu marketingu na Instagramu. V teoretické části jsou analyzovány pojmy, jako je internetový marketing, sociální sítě, Instagram a hlavní nástroje pro budování image prostřednictvím této sociální sítě. Praktická část je realizována formou dotazníku, na jehož základě autorka zformulovala doporučení pro firmy rozvíjející svou image na této sociální síti.cs
dc.format68
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86198-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectimagecs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectmarketingová komunikace na sociálních sítíchcs
dc.titleSociální síť Instagram a možnosti jejího využití v marketingové komunikace podnikucs
dc.title.alternativeSocial network Instagram and the possibilities of its use in the marketing communications of the enterpriseen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the topic of "building image and communication on the social network Instagram". The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part analyzes concepts such as internet marketing, social networks, Instagram and the main tools for building an image on this social network. The work also contains relevant metrics to improve marketing performance on Instagram. The practical part is realized in the form of a questionnaire, on the basis of which the author formulated recommendations for companies developing their image on this social network.en
dc.subject.translatedimageen
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedmarketing communication on social networksen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Shvedik .pdfPlný text práce2,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
shedvik_valeriia_v.pdfPosudek vedoucího práce191,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Shvedik_Valeriia_o.pdfPosudek oponenta práce142,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Shvedikob.pdfPrůběh obhajoby práce31,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47463

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.