Název: E-shopy se sportovní výživou a jejich online marketingové aktivity
Další názvy: E-shops with sports nutrition and their online marketing activities
Autoři: Havlová, Barbora
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47537
Klíčová slova: online marketing;online marketingová komunikace;sociální sítě;e-commerce;kulturistika.com;aktin.
Klíčová slova v dalším jazyce: online marketing;online marketing communication;social networks;e-commerce;kulturistika.com;aktin.
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zhodnotit online marketingovou komunikaci vybraných e-shopů se sportovní výživou a na základě zjištěných poznatků formulovat doporučení pro budoucí praxi. Pro zpracování práce byly zvoleny e-shopy/magazíny Kulturistika.com a Aktin. Teoretická část práce objasňuje základní pojmy marketingu, elektronického obchodování, komunikace na internetu a sociálních sítích. Empirická část se zabývá analýzou a komparací online komunikace e-shopů Kulturistika.com a Aktin. Z výsledků analýzy je patrné, že oba obchody využívají prvky komunikačního mixu na internetu velmi slušným způsobem. Kombinují různé nástroje a tím dosahují dobrých výsledků. Navržená doporučení se týkají zejména drobných úprav webových stránek, zejména v rychlosti jejich načítání a optimalizace, dále bylo doporučeno zaměřit se na komunikaci na sociálních sítích, které jsou v současné době velkým fenoménem.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the master's Thesis is to evaluate the online marketing communication of selected sports nutrition e-shops and on the basis of the findings to formulate recommendations for the future practice. E-shops / magazines Kulturistika.com and Aktin were chosen for the Thesis. The theoretical part clarifies the basic concepts of marketing, e-commerce, communication on the Internet and social networks. The empirical part deals with the analysis and comparison of the online communication of e-shops Kulturistika.com and Aktin. The results of the analysis show that both e-shops are using tools of the communication mix on the Internet very well. They combine different tools and thus achieve good results. The proposed recommendations relate mainly minor modifications of websites, especially in the speed of their loading and optimization. It was also recommended to focus on communication on social networks, which are currently a big phenomenon.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Havlova Barbora DP.pdfPlný text práce2,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlova_Barbora_v.pdfPosudek vedoucího práce127,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlova_Barbora_o.pdfPosudek oponenta práce121,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
havlovaob.pdfPrůběh obhajoby práce44,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47537

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.