Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVurm, Radek
dc.contributor.refereeJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-7
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:48Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:48Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-9
dc.identifier85926
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47538-
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu vybrané společnosti, konkrétně věrnostního programu družstva COOP Hořovice. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se autor zaměřil na téma maloobchodu, marketingu, marketingové komunikace, ale také loajalita a s ní spojená spokojenost a věrnostní program. Empirická část práce je zaměřena na výzkumné šetření na spokojenost zákazníků COOP Hořovice s jednotlivými atributy věrnostního programu. Výsledky z praktické části jsou využity v poslední části diplomové práce zaměřené na konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení věrnostního programu.cs
dc.format76 s. (98 700 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectvěrnostní programcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectloajalitacs
dc.titleAnalýza věrnostního programu vybrané společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of the loyalty program of a selected companyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis master thesis deals with the Analysis of the loyalty program of a selected company, specifically the loyalty program of the COOP Hořovice. Thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the author focuses on the topic of retail, marketing, marketing communication, but also loyalty, loyalty program and satisfaction of customer. The empirical part of the thesis is focused on a research survey focused on customer satisfaction of COOP Hořovice with features of the loyalty program and with the loyalty program overall. The results from the practical part are used in the last part of the thesis focused on specific proposals and recommendations for improving the loyalty program.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedloyalty programen
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedloyaltyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_analyza_vernostniho_programu.pdfPlný text práce3,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vurm_Radek_v.pdfPosudek vedoucího práce128,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vurm_Radek_o.pdf.pdfPosudek oponenta práce122,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vurmob.pdfPrůběh obhajoby práce61,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47538

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.