Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠtichová, Lucie
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:35Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:35Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89308
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47929-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou pěti webových prezentací s důrazem na webovou prezentaci střediska volného času Radovánek. Nejdříve je zpracován teoretický úvod do marketingu na internetu, který je následně doplněn o dělení webových stránek a teoretický vhled do hodnocení webových prezentací. V praktické části je zprvu popsána zvolená metodika. Cílem výzkumu je analyzovat vybranou webovou prezentaci a formulovat návrhy, které mají potenciál zlepšit výkon webové prezentace. Podle metodiky jsou pak zhodnoceny všechny webové prezentace a hodnocení je podrobně zdůvodněno. Výzkum odhaluje nedostatky hodnocených webových prezentací a také přináší náměty na vylepšení webové prezentace Radovánku. Výsledkem je vážené bodové hodnocení webových prezentací a doporučení možných zlepšení.cs
dc.format73
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89308-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectwebová prezentacecs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectanalýza webové prezentacecs
dc.subjecthodnocení webových stránekcs
dc.titleAnalýza vybrané webové prezentacecs
dc.title.alternativeAnalysis of selected web presentationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the analysis of five web presentations with an emphasis on the web presentation of the Radovánek leisure centre. First, a theoretical introduction to marketing on the Internet is developed, which is then supplemented by a division of websites and a theoretical insight into the evaluation of web presentations. In the practical part, the chosen methodology is first described. The aim of the research is to analyse the selected web presentation and formulate suggestions that have the potential to improve the performance of the web presentation. According to the methodology, all web presentations are then evaluated, and the evaluation is justified in detail. The research reveals the shortcomings of the evaluated web presentations and provides ideas for improving the web presentation of Radovánek. The result is a weighted score of the web presentations and recommendations for possible improvements.en
dc.subject.translatedweb presentationen
dc.subject.translatedwebsiteen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedanalysis of web presentationen
dc.subject.translatedevaluation of websitesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Stichova.pdfPlný text práce2,64 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
stichova_lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce123,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stichova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce126,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47929

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.