Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorLeová, Van Anh
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-14
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:39Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:39Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89433
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47953-
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je posoudit marketingovou strategii společnosti Fruitisimo Fresh s. r. o. pomocí marketingového výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako marketingové cíle a strategie firmy na základě literatury. Dále jsou popsány tři analýzy, které byly v práci využity. Praktická část se zabývá společností Fruitisimo, dále externí, interní a SWOT analýzou. Následně se zde nachází marketingový výzkum, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření. Nakonec byly navržené marketingové cíle, které pomohou odstranit nalezené problémy nebo alespoň zlepšit situaci ve firmě. Tyto cíle může firma dosáhnout pomocí navržených akčních programů.cs
dc.format81 s. (103 267 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89433-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingové strategiecs
dc.subjectpest analýzacs
dc.subjectporterův model pěti silcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titlePosouzení marketingové strategie ve vybrané firměcs
dc.title.alternativeEvaluation of marketing strategy in a selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to evaluation of marketing strategy in Fruitisimo Fresh s. r. o. by conducting marketing research through a questionnaire survey. The thesis is divided into two parts, namely the theoretical and the practical part. The theoretical part defines the basic concepts such as marketing objectives and strategy of the company based on the literature. Furthermore, the three analyses that were used in the thesis are described. The practical part deals with Fruitisimo company, as well as external, internal and SWOT analysis. Then, there is the marketing research that was conducted using a questionnaire survey. Finally, marketing objectives have been proposed to hel eliminate the problems found or at least to improve the situation in the company. These objectives can be achievec by the firm through the proposed action programs.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing strategyen
dc.subject.translatedpest analysisen
dc.subject.translatedporter´s five forces analysisen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Leova_Bakalarska_prace.pdfPlný text práce1,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Leova_Van_Anh_v.pdfPosudek vedoucího práce222,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Leova_o.pdfPosudek oponenta práce134,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47953

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.