Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBaloun, Lukáš
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-6-10
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:40Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:40Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89551
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47964-
dc.description.abstractTato práce řeší problematiku marketingu v e-sportu. Na základě vzestupné tendence vyvoje tohoto průmyslu jak v České republice, tak v zahraničí, práce přibližuje několik základních faktorů historie a samotného vyvoje e-sportu, jenž je součástí teoretické části, kde lze nalézt také pozitivní a negativní dopady a vlivy videoherního průmyslu jak na ekonomiku, tak zejména na chování jedinců. Tím se zaobírá praktická část, která obsahuje zmapování vyvoje zejména v České republice pomocí dotazníkového šetření a zvolenych hypotéz aplikovaného na herní komunitu. Dalším hlavním bodem praktické části je pak získávání poznatků o projevech emocí a znaků chování při hraní počítačovych her. Na základě odpovědí práce vysledky vyzkumu porovnává mezi jednotlivymi kategoriemi účastníků a potvrzuje či vyvrací zvolené hypotézy.cs
dc.format71 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89551-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketing v e-sportucs
dc.subjecte-sportcs
dc.subjecthráčcs
dc.subjectdivákcs
dc.subjectvideoherní průmyslcs
dc.subjectonline hra.cs
dc.titleMarketing v e-sportucs
dc.title.alternativeMarketing in e-sportsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis addresses the issue of marketing in e-sports. Based on the upward tendency of the development of this industry both in the Czech Republic and abroad, the thesis presents several basic factors of the history and the development of e-sports itself, which is part of the theoretical part, where one can also find the positive and negative impacts and influences of the video game industry on both the economy and especially on the behaviour of individuals. This is dealt with in the practical part, which includes a mapping of the development especially in the Czech Republic by means of a questionnaire survey and selected hypotheses applied to the gaming community. Another main point of the practical part is then the acquisition of knowledge about the expression of emotions and behavioural traits in computer gaming. Based on the answers, the thesis compares the results of the research between the different categories of participants and confirms or refutes the chosen hypotheses.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatede-sports marketingen
dc.subject.translatede-sporten
dc.subject.translatedplayeren
dc.subject.translatedvieweren
dc.subject.translatedvideo game industryen
dc.subject.translatedonline game.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Baloun - Bakala_r_ska_ pra_ce.pdfPlný text práce1,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Baloun_v.pdfPosudek vedoucího práce121,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baloun_Lukas_o.pdfPosudek oponenta práce123,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47964

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.