Název: | Rozvoj sebehodnocení a sebepojetí u dětí mladšího školního věku |
Další názvy: | The development of self-esteem and self-concept of children of younger school age |
Autoři: | Korbelová, Adéla |
Vedoucí práce/školitel: | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Boháčová Aneta, Mgr. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/48477 |
Klíčová slova: | sebehodnocení;sebepojetí;sebedůvěra;mladší školní věk;matematická self-efficacy;škála aktivního a pasivního strachu |
Klíčová slova v dalším jazyce: | self-esteem;self-concept;self-confidence;younger school age;mathematical self-efficacy;scale of active and passive fear |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá rozvojem sebehodnocení a sebepojetí dětí mladšího školního věku. Teoretická část je zaměřena na představení klíčových pojmů týkající se sebehodnocení a sebepojetí. Zabývá se charakteristikou mladšího školního věku z pohledu kognitivního a emočního vývoje a socializace. Objasňuje vliv sociálního prostředí na vývoj sebehodnocení a sebepojetí. Zaměřuje se na možnosti rozvoje a formování sebehodnocení a sebepojetí dětí mladšího školního věku. Praktická část práce je věnována výzkumu dětského sebepojetí a sebedůvěry v matematice pomocí dotazníkového šetření prostřednictvím škály aktivního a pasivního strachu a škály matematické self-efficacy. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This diploma work deals with the development of self-esteem and self-concept of children of younger school age. The theoretical part is focused on the introduction of key concepts related to self-esteem and self-concept. It deals with the characteristics of younger school age in terms of cognitive and emotional development and socialization. It clarifies the influence of the social environment on the development of self-esteem and self-concept of children of younger school age. The practical part of the work is devoted to research and self-confidence in mathematics using a questionnaire survey through a scale of active and passive fear and a scale of mathematical self-efficacy. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Korbelova_Adela.pdf | Plný text práce | 2,37 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Korbelova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 321,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Korbelova_Vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 197,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Korbelova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 171,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48477
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.